Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 ianuarie 2015

Romania, in N O R M A L I T A T E

Ce norocosi suntem noi ! Avem nococul imens de a fi citit azi ca Romania a intrat in N O R M A L I T A T E.
 Suntem convinsi de situatie... ca asa cum suntem azi, mai putin buni, sau poate foarte buni, cu bune, cu foarte bune, cu toate aceste neajunsuri daca ele exista pe ici pe colo, azi Romania poate declara ca a intrat in N O R M A L I T A T E.

Ce norocoasa sunt eu...  la o varsta inca tanara, am casa mea, copila mea, este crescuta, studenta, munceste, e pe propriile ei picioare. Fratele meu, are si el casa lui, copiii ii sunt mari, pe la casele lor. Privesc in jur... majoritatea romanilor au parte de aceste bucurii. Dar... nu ne putem imagina cu ce se confrunta Africa acum.

Pe unul din sit-urile de socializare, pe unde imi fac si eu veacul fiind in vacanta, am fost contactata de diversi useri, cu fel de fel de probleme, care de care mai fara noima. Insa cei din Africa sunt bombardati de teroarea EBOLA. SUNT DE-A DREPTUL ilogici, se simte spaima, panica si teroarea printre randurile care ti le astern in fata. Prima data, am crezut ca imi fac curte, apoi mi-am zis ca-s fermecati de fotografiile mele, mai apoi am crezut ca dau buluc in pagina mea pentru ca sunt consilierul online al premierului Romaniei.
In aceste 4 saptamani i-am analizat, iar concluzia a aparut. Acesti useri africani, ne ataca ca sa ne atraga atentia... toti stim ca sunt destul de insingurati in fata mortii, care bantuie si se apropie cu oricare schimbare de anotimp, sau cu o simpla adiere de vant.
 Dupa ce s-au convins ca moartea este tot mai aproape de ei, si ca sunt inchisi intr-un cerc periculos, care a devenit si vicios, au trecut de la o stare la alta si de la un stil de atac la altul.
Ne putem intreba;

 de ce nu se unesc ei... si impreuna sa ceara ajutor autorizat?
Sefa campaniei de lucru impotriva Ebola, nu are bani suficienti cat sa controleze 100% acest prapad. Ea ne explica ca sunt bani donati de USA si alte state undeva... dar ca nu ajung la ea. Ce parere aveti? Care banca credeti ca depoziteaza banii acestia multi, si tine de ei pentru a sustrage dobanzi...?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu