Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 ianuarie 2015

J U R N A L I S T U L troglodit

Cam de prin 2009 incoace, un musulman sef al unei televiziuni din Romania, caruia i-am fost recomandata de un altul, care imi citise nesemnificativele mele idei de la acea vreme, a troglodit cu un roman plecat din tara, stabilit in America, sa ma initieze in jurnalism. Romanul m-a luat cu binisorul, online, si mi-a propus sa imi publice proza, nuvelele... daca scriu articole jurnalistice pe care sa le traduc din engleza in limba romana... Asta am facut cam un an de zile. In timpul acesta am inteles ce pusesera astia 3 la cale...! Unchiul meu fusese jurnalist o viata intreaga, a murit de batranete. Jurnalistul roman din America il cunoscuse pe unchiul meu si adoptase pozitia lui in jurnalsim, fiind tanar la acea vreme. A gandit ca poate il mostenesc pe unchiul meu, mai ales ca in loc sa seman la moaca cu taica-miu, ce crdedeti? Sunt UNCHIUL in picioare... Jurnalistul roman plecat din tara, nu s-a inselat in privita mea, chiar am reusit un echilibru exceptional in ceea ce priveste semnele de teroare semanate pe teritoriul Romaniei... In toti acesti ani am PERIAT la propriu musulmanii intelegand ca e un popor imens si destul de neinteles...

Desi sunt cu poara, spun unii de pe aici care m-au data afara cand de pe un link, cand de pe altul, nu am uitat sa inchei un articol jurnalistic, fara sa lamuresc lumea despre ce am scris si de ce... Nu m-am apucat niciodata... ca asa din senin sa gonesc cainele, pe care sa il iMund intre 4 garduri, iar eu de pe delaturi sa ii infing sulita in coaste... Daca am minte si stiu ca dihania poate sa sara gardul si sa imi ia gatul... ce credeti, mai desenez prostioare despe ingerul lui? Am zis mereu.. ca si altii... fiecare pasare pe limba ei piere... SA NU UITATI... CAND AI DOAR DESERTUL IN FATA, ATUNCI MAHOMED ESTE TOTUL...
 Ce treaba aveti voi cu Mahomed? Ce le-a facut Mahomed jurnalistilor? Da MJ.. ce v-a facut? Si Lady Diana, tot de mintea paparazzilor s-a prapadit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu