Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 septembrie 2014

Pupicuristii, gelosi

D R A G O N I_O N L I N E&Investigative Journalism



Ii confuzie! Eu sunt ofiteru' lu' Ponta, va paste multe bumbaceli. In vechiul regim am fost ofiter de servici la buzile scolii, elevii purtau cu ei reviste pentru adulti, iar eu le confiscam si le puneam pe foc in gradina de la bloc cand coceam vintele.... Acum in regimul asta fiind trecuta de 18 ani, tot eu... m-am gasit pe liste negre ale contrabandistilor din Bihor, motivul, nu dau nimic, desi toata lumea avea ceva de dat. Din aceste motive extraordinar de periculoase m-am transformat in ofiteru' de servici a lui Ponta, voluntar, iar linia verde dintre mine si emailul dansului s-a facut rosie... Asadar, eu sunt binecuvantata cu ,,darile in gat'' ... Acum pupicuristii sunt gelosi pe mine, cu siguranta...(Ionela Horge )

https://www.facebook.com/bihoreanul/photos/a.199295483432236.53637.142121185816333/909208012440976/?type=1&theater

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu