Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 septembrie 2014

Elders yesterday, today's young people, we support Victor Ponta

Batranii de ieri, tinerii de azi,
il sustinem pe Victor Ponta


Am lasat in urma deznadejde si multa umilinta. In aceasta perioada, am murit de multe ori, asa cum se intampla in filmele cu prosti. In acesti ani petrecuti sub BASESCU, eu ca fiinta am fost a oricui, numai a mea nu. Fictiunea implementata de razboinicii lui,  trebuia sa arunce romanii in nebuloasa crancena a spalarii de creiere. In perioada Basescu societatea romanesca a devenit extrem de corupta. In acest mandat a lui Basescu eu la 37 ani, am fost declarata batrana si nebuna! Fetita mea, adolescenta, si averea mea, erau proprietatea lor personala. Fiind fara aceasta experienta atunci, nu puteam sa inteleg cum de imi incheiasem socotelile cu viata asa devreme. Contrabandistii mafiei, nu trec cu vedere gratia divina si frumusetea interioara. Curvustencele contrabandistilor, au insistat sa fim toate ca ele, ca astfel sa se poata accepta. Am crezut pana ieri ca orcine l-ar inlocui pe Basescu, ar fi mai mai bun. Dar, o data cu inceperea campaniei pentru prezidentiale am constatat cu stupoare ca ceilalti candidati la presedentie traiesc intr-o alta lume. Sunt suspendati intre realitate de azi si cea de acu cativa ani. Ei scandeaza, urla; taxele jos, dar ei le-au impus acum 8-9 ani. Isi rup hainele de pe ei remarcand cu voce stridenta; vrem locuri de munca, dar ei au desfiintat spitale, au lichidat colosi industriali... Epoca Basescu a fost un fel de  ,,Piratii din Caraibe'' in viata bate filmul! Episoadele in care contrabandistii, piratii, activau numai pe uscat, pe motiv de seceta teribila, si criza de materie cenusie! Cei care am constientizat mizeria sufleteasca a acestor oameni si am trait-o pe pielea noastra, nu ne vor reveni niciodata. Nimic nu va mai fi la fel! Bolnavi si imbatraniti de prostia si imbecilitatea confratilor nostri, vom trai si noi ca ei suspendati intre realitatea de ieri si cea de azi, cu singura diferenta dureroasa ca noi cei care il sustinem pe Ponta, constientizam. Constientizarea, este forma de observare si asimilare a unor situatii, fericite sau nu. Azi sunt constienta ca sunt mai batrana cu 10 ani, dar romanii ma considera tanara, apta si utila... iar in urma cu 10 ani, desi eram mai tanara, societatea de atunci ma considera batrana, inutila si nebuna. Batrana la 37 de ani! Inutil la 37 de ani! Condamnati la moarte, la acesti ani tineri...!
*****
Elders yesterday, today's young people,
we support Victor Ponta

http://www.washingtonpost.com/world/europe/top-candidate-campaigns-to-be-romanias-president/2014/09/12/8629b148-3a9f-11e4-a023-1d61f7f31a05_story.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu