Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 august 2014

Premierul Romaniei

D R A G O N I_O N L I N E&Investigative Journalism

Sunt foarte fericita ca premierul este unul dintre cei mai constructivi politicieni ai Europei. Acesta este modul de viata al dansului, aceasta politica cu care exerseaza mintile noastre aducandu-le in armonie, pricepere si logica, de fapt si de drept este latura vietii dansului. Nu s-a batut pentru asta, daca chiar vreti sa stiti, s-a batut zi de zi pentru noi, pentru tara. Insa eu m-am batut zi de zi sa demonstrez lumii intregi... ce om deosebit si puternic, integru, harnic si priceput este premierul nostru. De ce am facut asta? Am vrut sa ma asigur ca daca il rasturnati, va fi romanul potrivit si solicitat...sa conduca orice colosi, oricat de mari ar fi, din oricare colt al lumii. Nu am sa las pe cei care ne-au hranit sa fie aruncati la cosul de gunoi, langa fistece catedra...si astfel sa se bucure satan, ca iata din nou, facerea de bine este... Mi-am promis atunci cand, eu ca romanca am fost interzisa in tara mea, desi recunoscuta fiind si respecatata in lumea intreaga acasa se da cu bolovani dupa mine ca dupa haita de lupi... Am sa pun la loc de cinste fiecare roman care reuseste sa ne ridice, sa ne priceapa, sa ne ierte si sa ne hraneasca... Ma bat pentru fiecare dintre voi care m-ati convis ca sunteti sau puteti fi cei mai buni, in oricare domeniu. Mai departe am sa il urmaresc si pe domnul Ghise caruia ii spun ca mi-a ramas in minte de atunci cand cu referendumul... fiind la acel moment singurul roman de servici!

LE MULTUMESC TUTUROR PRIETENILOR MEI DIN LUMEA INTREAGA, VA IUBESC, VA IMBRATISEZ si abia astept sa vorbim, sa ne vedem, sa ne auzim. MULTUMESC FBI, multumesc Octavian Curpas, MULTUMESC Jay Jose Antonio, Jacq Cristian, multumesc preotilor ortodocsi din Australia si Noua Zeelanda, va multumesc tuturor care promovati omul vostru, romanul si care munciti si ganditi constructiv din toate punctele de vedere. Doamne ajuta.

I O N E L A_H O R G E

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu