Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 august 2014

Cum sa ne permitem sa fim mediocri, dupa ce am trait atatea tragedii?

Omonimul canepISTII, e
partidul miscarea populara

Daca traim in tara asta si iata avem parte de mult of, multa  umilinta, saracie si chiar durere... este pentru ca oameni ca Elena Udrea s-au perindat pe la conducerea tarii... Cum ar trebui sa arate un viitor presedinte al Romaniei, de sex feminin? In niciun caz cu blondul ala dezosat in par,  ros de boli si cu breton, cu fustite scurte si chilotii la vedere, iar la exprimarea din fata sticlei cu dezacorduri gramaticale, in care singularul este noi si pluralul e tot eu, intelgeti? Sigur, daca punem la scoteala ca proiectele de pe vremea cand era minstru nu sunt gata nici azi, dar bani-s dusi din prima saptamana...!? Nu are rost sa va spun ca actioneaza in tara cu banditi si cu sosii, ea tre' sa stie ca pe mine nu ma sperie nimic... Cand eram mica, mama m-a obligat sa pazesc o zi intreaga canepa, pe motiv ca semintele erau ciugulite de pasari... Pusese in mijlocul tarlalei cu canepa o sperietoare, tare urata o facuse! Dar ce sa vezi? Pasarile nu erau deloc speriate de d'soara, in schimb eu stateam taman pe delaturi de frica ei. Cate nemernicii am trait in copilaria mea pentru ca aveam parinti limitati de o societate tampita de comunism! Mi-am jurat de mica, ca nu am sa mai las oamenii, romanii, sa se prapadeasca din cauze de inanitie dobandita din prostia fricii de sperietorile din canepisti... Felul in care m-a terorizat in copilaria mea, in somnul meu, ani de zile sperietoarea din tarlaua cu canepa, seamana mult cu zodia Elena Udrea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu