Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 martie 2015

,,Vanzatorul indirect de C I O C O F L E N D E R I''

... din B A U,
in p u t z

Ciclul ,,Plopul OVIform''
capitolul ,,Vanzatorul indirect de
C I O C O F L E N D E R I''

.... spectaculos ! Ador regionalismele, dar mai ales imi place sa ii vad pe romani ramasi perplecsi!
 Iasta aici in Ardeal unu OVI... om influent care se autointituleaza mare vanzator.
 Realizarile dansului de la om care ranea in poiata pe la unguri, mai prin anii '90 pentru bani putini, hranindu-se doar cu c l i s a , fara traditioanala pita cu ceapa... la vile, jeep si o droaie de nane pe la EPY Bar in Episcopia Bihor, sunt spectaculoase !!!
No, daca scrii ceva cu aproximatie despre lierele din acest semicuvant ,,OVI'' sa te fereasca D-zeu ca sar proxenetii, proxenetele si muierile lui c u t a t i taman in capul tau, de mori incet si sigur.
Am dat replici, ca no invatai si eu in romaneste, care se refereau la ovoid.
Si ce credeti? Am indraznit mai mult, SCRIIND despre ovoidul strolimbat, ovoizii strolimbati!
OVOÍD, -Ă adj. În formă de ou; oval; ovoidal,
oviform.

[Pron. -vo-id. / cf. fr. ovoïde < lat. ovum – ou, gr. eidos – formă].

Oviformul ,,Ovi'' s-a suparat, cu tat cu l o a z e l e de prin prejur !!!
- Ba, ovi... cu prostii la invatat, e tare greu, e mai usor la IMPRESIA ARTISTICA... da nu-i bai... NU AM MURIT INCA !

V.I.P
http://adevarul.ro/locale/oradea/musai-stii-20-cuvinte-ciudate-ardelenilor-ceilalti-romani-nu-inteleg-nialcosi-coata-oglinda-savureaza-cocioanele-1_55116117448e03c0fddba28c/index.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu