Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 martie 2015

Povesti transilvanene

Terapia cu ingeri...
Dupa ce am cugetat timp indelungat, am decis sa ma ocup de aventuri, mai ales ca prietenii mei, a fiicei mele, dupa ce ne escrocau sentimental, si cand se asigurau ca ne-am indragostit, ne explicau simplu ca nu au chef de o relatie, ci vor aventuri. Si uite asa ce construiam cu bun-simt, un timp, ca niste oameni cumsecade, in final se alegea praful de toata munca.
Viata intr-un oras jalnic... a ajuns un lux, si ce mi-am zis;
- Bai tata... a venit vremea schimbarii...s-a urat si locul cu mine !
Caut alaltaieri pe net un teren pentru inchiriat, fara nici cea mai mica speranta ca il voi obtine.
Si ce sa vezi, gasesc un anunt, sun...
O voce brarbateasca imi spune ca astepta un semn divin de la ingeri, ca tocmai citeste cartea ,, Terapia cu ingeri''
*****

Cutremurul
De aici incepe aventura, bat-o VINA!
Un om trecut de 60 ani, vaduv, se infatiseaza in fata mea ieri, pentru a-mi arata terenul ce il oferea spre inchiriere.

O masina de nici roman, nici ungur, ma ia la bord, si valea spre locul minune, de inchiriat.
Ajung intr-un sat cochet, curat ca oul de Paste, omul imi zice ca, aici sunt unguri si nu prea stiu romaneste. Ei, si ce daca? Ce treaba am eu cu cine cat stie si de ce.
Sigur,  imi povesteste cat ii este sufletul de rupt in bucati... sotia moarta, fata in Bucuresti, nu-l mai vede, nu-l mai aude. Isi face griji ca va fi cutremur si ca ea va muri, mai ales ca dansul stia sigur ca peste 2 ani va suferi o pierdere mare sufleteasca.
Cu siguranta numai asta ar putea fi, cutremurul.
*****

Sufletul pereche
Omul cauta posibilitati. Se simtea parasit, jecmanit. Povestea cat a investit in fiica-sa, apoi in relatii ulterioare cu femei care nu i-au adus norocul. Toate cele care nu i-au impartasit sufletul se numeau ori Katy, Koaty sau Ghionghi. ( garoafa ) Dar tot mai spera, si spera ca,  isi va gasi sufletul pereche, pe care il vede in visele dansului, cu ochii larg deschisi, ca fiind o dama bine, cu forme zvelte, inalta si impodobita cu haine de culoare bej. Cea mai mare problema ramane insa faptul ca in aceste vise ale dansului femeia mult dorita, nu are fata... nu-i vede fata. Trebuie sa mai insiste in rugaciuni si of course sa isi termine de citit cartea ,,Terapia cu ingeri'' imi zice... avand un zambet tamp si-ntr-o lature...


05. martie. 2015
Ionela Horge
Oradea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu