Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 noiembrie 2014

Lucian Brujan, un roman plecat de acasa. In 12 ani Romania nu a stiut nimic de dansul si doar azi auzim de dansul. Ar trebui sa fim mandri de dansul! Poate unii sunt, eu insa prefer sa stau rezervata. Am considerat ca e corect ca oamenii sa auda de mine pe timp de pace. Daca ar fi fost razboi, as fi fost in prima linie, cu arma in mana. Noi avem o droie de ,, tinerii la Paris '' de care Ponta era tare mandru! Eu nu am fost, nu sunt si nici nu voi fi vreodata mandra de romanii care abandoneaza tara si dupa 12 ani, ca in acest caz, apar sa dea ordine, sa rupa zabrelele linstii si pacii din Romania. Adica tatutza, esti plecat de 12 ani din tara, iar azi poruncesti ca un rege, limba romana?

http://www.gandul.info/stiri/ce-trebuie-sa-intelegeti-domnule-presedinte-iohannis-de-la-noi-cei-care-am-stat-la-cozile-umilintei-13585539

Lucian Brujan are 33 de ani şi este originar din Lugoj. Locuieşte însă, de peste 12 ani, în Germania, fiind manager ştiinţific pentru relaţii internaţionale la Academia Naţională de Ştiinţe ale Germaniei, la Halle şi Berlin. A votat şi pe 2 şi pe 16 noiembrie, dar nu fără „sacrificiu”. A stat la coadă ore în şir, alături de alţi români, împrietenindu-se şi punând împreună ţara la cale.
S-a născut în Lugoj, dar trăieşte în Germania din 2002. Din anul 2011 are şi cetăţenie germană.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu