Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 noiembrie 2014

Dragul meu Parinte!

Detective jOUrnalist
Dragul meu Parinte! Ce vor citi peste ani copiii Romaniei? Cum vor putea trai generatiile viitoare cu acest handicap? Atata slutenie, atata prostie, pe timp de pace, timp favorabil dezvoltarii, constructiilor solide si durabile, nu s-a mai pomenit. Plesneala asta... data apei din belti, in care se oglindeste cerul, ici si colo de un albastru aproape perfid... Doamne, Doamne, lung ii drumul catre casa!(Ionela Horge)

*****


https://www.facebook.com/corneliu.vadim.tudor/posts/834774816543266
Fiindcă imposibila muiere cu 3 guşi (plus Cozmin Guşă, a 4-a!) va fi persoana prin care retardatul neamţ o să comunice cu românii, asta au început să priceapă şi cei mai fanatici feisbucişti. Individul n-are echipă, asta e clar. Încropeşte acum, pe picior, de pe o zi pe alta, din zdrenţele CDR, ale anilor '90. Regimul Ţapului - fără Ţapul.
*****
Atît de slabi de minte au fost cei care s-au bătut cu Poliţia în Italia, Franţa, Spania şi prin alte zone ale Europei? Au luat gaze lacrimogene-n ochi pentru Alina Mungiu-Pippidi şi Monica Macovei? A meritat? Nu ştiu cine le-a băgat în cap că, în felul acesta, îşi vor lua ţara înapoi (?!). Doamne, dar e ridicol! De la cine şi-o vor lua ei înapoi? De la Buldogul Vasilică? De la cei care i-au alungat pe ei din ţară? Aceasta a fost Revoluţia Votului Contra României.
*****
Aţi plecat din ţară, dragi compatrioţi, ca să supravieţuiţi - voi şi familiile voastre. La dreptul la liberă circulaţie şi la muncă în spaţiul comunitar am contribuit şi eu, din plin: toate documentele necesare aderării la Uniunea Europeană n-au fost doar contrasemnate de mine, ca şef de partid şi vicepreşedinte al Senatului României, ci şi scrise de mine! Asta o ştiu, bine, şi Ion Iliescu, şi Mugur Isărescu, şi alţii. Era nevoie de consensul clasei politice, iar eu am asigurat acest consens. Astăzi, e pentru prima oară cînd am regrete. Ce am vrut noi - generaţia politicienilor Adrian Păunescu, Mihai Ungheanu, Răzvan Theodorescu ş.a. - şi ce a ieşit! A ieşit un copil monstruos! Un avorton în spirt, ca organul lui Terente. Fiindcă asta e impunerea, de către Germania şi Ungaria, cu mîna căpşunarilor, a unui individ sinistru la conducerea Statului Român. Această caricatură care se crede statuie din timpul vieţii nu este, nu are cum să fie preşedintele tuturor românilor. El, cel mult, poate fi preşedintele celor care l-au votat, prin iuţeală de mînă şi alba-neagra cu ştampilele: căpşunarii. Apropo, copiii vînduţi de el prin lumea largă, l-or fi votat? Eu cred că nu, fiindcă acei copii nu mai trăiesc de mult. Şi încă ceva: pokerist înverşunat, prevăd că acest minoritar lacom de bani nemunciţi o să joace la poker, într-o noapte nebună, România - şi o va pierde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu