Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 septembrie 2014

Sportul mintii

D R A G O N I_O N L I N E&Investigative Journalism



D R A G O N I_O N L I N E&Investigative Journalism

Sportul mintii
A trebuit sa ma intorc pe terenurile de tenis. Dupa 10 ani de lupa cu mafia locala din Oradea si cu camorra. La puncte stau bine, puncte in fata lumii intregi adunate din luptele date de mine impotriva criminalitatii... si daca voi observa ca din nou imi napaditi viata si copilul, sau ca nu dati bonurile de masa la angajati, ori ca taiati banutii de la muncitori, ori de la bugetari, bani alocati de Guvern pentru oameni, repet, ma intorc printre voi si am sa intru in domniile voastre precum vulturul intre iepuri! Faptul ca azi m-am intors sa imi reiau cariera de tenisman, nu inseamna ca ma retrag din politica, ori din criminalistica, sau din jurnalism... Sa inteleaga toata lumea, ma refer in special la oradeni, ca aici am muncit ani si ani pentru performante care au uimit intreaga lume... Aceste acte de eroism si romanism zamolxian, nu vor fi uitate si nici pierdute in timp si spatiu. Spun asta, pentru ca multi dintre oradenii care mi-au furnizat date concludente despre atacurile odioase care se intamplau in oras, ori in institutiile statului, au riscat mult, eu stiu exact cat ati riscat, dar iata am reusit impreuna sa punem cu botul pe labe mafia... Amu TUCMA,  sa nu se supere autoritatile, dar toti stim ca daca nu alertam FBI si daca nu instiintam Guvernul, fabrica de euroi de la Oradea, ar fi adus in faliment institutii de baza din Europa si PROBABILsi din lumea intrega. E bine sa fim modesti, dar in acelasi timp trebuie sa fim constienti de cat am servit tara feicare, in ce mod, dar mai ales de ce? Sa fiti siguri, linistiti... si sa performam cat mai repede si cat mai cu folos, nu am sa va las, daca e cazul... ma intorc din nou printre voi... Mie nu mi-ati luat nimic si dupa cum bine observati nici acum nu reusiti sa imi luati oresce... Jocul de-a influenta, de-a victima presupusa s-a terminat, a ramas ca eu cea jertfita de mariile voastre in urma cu ani pentru ejacularea perfect proiectata pe pereti... si pe fete umane, sa imi culeg roadele... pe care cu o neobrazare de pui jumuliti si dati cu petrol, cu pulpanele la vedere si cu omoplatii umflati, incercati din rasputeri, zi de zi, ceas de ceas, sa mi le furati... R o ade l e muncii mele, a intelectului meu, sa mi le sustrageti? Cum sa se intmple asa o nedreptate, cand stim toti Dumnezeu nu doarme... Voi de la sine putere ati hotarat sa va luptati cu o femeiusca... ca mari barbati ce sunteti, din acest motiv eu azi imi ridic roadele, mi le duc acasa, imi spun la multi, multi ani, bravo, si imi dau nota 10... Le merit, cu prisosinta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu