Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 27 septembrie 2014

...oamenii INDUMNEZEITI, nu executa, si nu te obliga la nimic..



Asa se intampla! Insa...
Azi m-am postat pe niste scari ale unei pravalii si faceam cipca cu margele. Priveam din cand in cand trecatorii, si... Am observat ca unii ma priveau cu un soi de mila amestecata cu amenintarea mocnita de ceva vreme! Apoi la un grup de tineri care se holbanu la mine le-am raspuns in engleza desi nu ma intrebasera nimic verbal, ci doar din priviri;
- I want to be stupid...

(Si fiinca vreau sa fiu stupida pana in panzele albe, fiicei mele i-am spus aseara ca, de azi eu sunt copilul ei, mai exact;
- ...im your baby!
Mi-a placut ce am vazut aseara, din acel moment s-a preocupat de mine; Altfel uitase cu desavrasire de existenta mea...)

Dupa o vreme strada a inceput sa se zguduie de hohote de ras. Mai tarziu au aparut romani mai asezati si imi spuneau, desi nu am facut vreodata cunostinta cu ei;
- Sarut mana!
Oamenii au in gena taria de a-l ridica pe om, daca e un nimeni... Acelasi lucru il facuse si Isus, i-a ridicat pe toti. Daca ar fi fost pus sa aleaga... El insusi, atunci s-ar fi oferit pe sine. Ca poporul sa il fi ales pe Isus, si nu hotul, INSEMNA SA IL SUPERE PE Dumnezeu. Exact asta vroia Centurionul, ca poporul sa se lepede de Dumnezeu. Si Dumnezeu l-a ales pe pacatos sa il tina aproape, si cand crediciosul i-a reprosat asta, El a zis;
- Tu esti pe calea cea buna!
Educatia religioasa, indocmatizarea poporului il obliga sa aleaga dupa cum a invatat, auzit...
Un popor educat nu ar lua parte la o executie, atunci nu ar fi pus in situatia sinistra de a alege intre cei buni si cei rai... Invatatura pe care trebuie sa o
desprindem din context este, de a ne tine la distanta de cei care executa, ucid oameni, pentru ca in esenta invataturii, oamenii INDUMNEZEITI, nu
executa, si nu te obliga la nimic...

https://www.facebook.com/dracusoru.vesel/photos/a.139495236240523.1073741828.139493739574006/276649942525051/?type=1&theater



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu